Ko domena poteče je za ponovno registracijo zopet dosegljiva vsem. Nekatere pa imajo možnost, da jih podaljšamo, tudi če je njihova registracija že potekla. Takšna domena se naprej znajde v obdobju karantene, ko jo lahko podaljša samo obstoječi lastnik. Obuditev domene iz tega obdobja je lahko povezana z dodatnimi stroški, ki jih določa glavni registrar. Kakšni so lahko stroški in koliko časa je lahko v karanteni, je odvisno od posamezne domene. Stanje domene v karanteni se ponavadi deli na dva dela:
Grace Period
Nekatere domene po neuspešnem podaljšanju najprej preidejo v obdobje Grace Period. Iz tega stanja domeno lahko obudi samo trenutni lastnik. Obuditev iz tega obdobja po navadi ni povezana z dodatnimi stroški. Plačate le podaljšanje domene po ceniku, ki ga določa registrar, kjer ste domeno kupili.
Redemption Grace Period
Pri večini domen velja, da če je niste podaljšali v Grace Period obdobju, le-ta preide v Redemption Grace Period. Obuditev večine domen iz tega obdobja je povezana z dodatnimi stroški, ki jih določa glavni registrar, pri katerem je bila domena izdana.
Naj še enkrat poudarimo, da ima vsaka domena svoja pravila glede karantene. Zato pri svojem registrarju preverite, kakšna veljajo za vašo domeno, v primeru, da je niste podaljšali pravočasno.
Seznam najpogostejših razlogov za nenamerno "nepodaljšanje" domene
Najpogostejši razlog je, da lastnik domene spregleda obvestilo registrarja, da bo domena potekla. Ostali razlogi za pretečeno domeno pa so:
- Lastnik domene nima dostopa do e-maila, na katerega je prišlo obvestilo o podaljšanju.
- Kreditna kartica je brez finančnih sredstev, zato se samodejno podaljšanje domene ni izvedlo.
- Sporočilo o podaljšanju domene se je znašlo med nezaželeno e-pošto.
- Oseba, ki je bila odgovorna za domene, je zapustila podjetje.
- Lastnik domene ni imel vključene opcije: avtomatsko podaljšaj domeno.
- Slab pregled nad lastništvom več domen.
- Lastnik domene se ni mogel odločiti, ali bo domeno podaljšal ali ne.