Različne končnice domen imajo svoje razloge
Če že ne zaradi drugega, pa zaradi tega, da se iskalniki in njihovi algoritmi po njih lažje orientirajo po tem, na katero državo se nanaša spletna stran. Verjetnost, da se boste odločili za .it ali .au končnico je zelo majhna, razen če ne vzpostavljate spletišča, ki ciljajo na italijanski ali avstralski trg.
.com domena velja za daleč najbolj priljubljeno |
S tem smo dobili tudi prvo lastnost domenskih končnic in površen odgovor na vprašanje, zakaj .com domena ni vedno najboljša izbira: je preveč splošno in globalno usmerjena. Če ciljate na globalni trg, potem ni nobenega dvoma, da je to prva izbira, za bolj specifične in nišne trge pa prilagodite tudi domensko končnico, morda celo s katero izmed sodobnih opcij (.bar, .shop, .retail itd.).
Najboljše .com domene so zasedene že leta
Če pa še niso, vam jih bodo želeli prodati za mastne denarje, ki pa jih verjetno nimate. Mimogrede, trgovanje z domenami je lahko donosen posel, za najboljše so nekateri pripravljeni odšteti tudi po več sto tisoč dolarjev ali celo več kot milijon. Brez heca!
.com domene so lahko zelo drage |
Če menite, da je .com domena za vas prava izbira, a so vse najboljše kombinacije zasedene, se lahko brez večjih zadržkov odločite tudi za .net končnico in boste še zmeraj dosegli enake rezultate. Končnica .net je primerna tudi za slovenske strani.
Vseeno pa ne pozabite, da ni samo končnica tista, ki vas bo dvignila ali »podrla«. Z dobro vsebino in s spletno stranjo, ki bo imelo dobro zasnovano uporabniško izkušnjo, se bo .com domena lahko odlično obnesla tudi na slovenski spletni strani. Naj vam bo kvalitetna vsebina na strani vedno osnovno vodilo.