Komu se »izplača« registracija domene .blog?
V prvi vrsti se bodo za domeno .blog odločali blogerji, poleg piscev spletnih dnevnikov pa verjetno tudi tisti, ki si želijo podporne bloge za potrebe spletne optimizacije. Prvim je ta domena pisana na kožo zato, ker bo že zaradi domenske končnice jasno, za kakšno vsebino gre. Gledano s stališča slovenskega jezika pa bo ta verjetno odlično sprejeta tudi zato, ker je beseda blog pri nas dobro uveljavljena – za razliko od nekaterih drugih domenskih končnic (na primer .cc), ki se pri nas zaradi nejasnosti in specifičnosti pomena niso prijele.
Prav tako domenska končnica .blog (več o njej TUKAJ) odpira možnost, da pridemo do imen domen, ki so z drugimi generičnimi ali našo nacionalno .si že zasedene. Velja se torej podvizati in si zagotoviti domeno z imenom, ki je logična za posamezno dejavnost ali tematiko, ter jo registrirati s končnico .blog.
Seveda se pri tem poraja vprašanje, kako se bo končnica .blog obnesla pri tem, da nam zagotovi dobre rezultate oziroma uvrščanje pri iskanjih, saj je to bistveno za obiskanost spletne strani. S stališča Googla ni težav: nove domenske končnice se obravnavajo enako kot vse ostale. Dobro pa je to, da za spletno stranjo, postavljeno na domeni .blog, stoji sistem WordPress, ki je bil v osnovi razvit prav za potrebe bloganja. In glede na njegovo uspešnost ni dvoma, da ne bi bile te domene dobre in imele velik potencial.
Prednosti domenske končnice .blog
Nova končnica vam torej omogoča, da končno pridete do imena spletne strani, kot ste jo od nekdaj želeli, pa vam ni bila na voljo, saj jo je že uporabljal ali zgolj imel registrirano nekdo drug. Uporabiti jo velja takrat, kadar imate stran z drugo končnico, vendar je spletni blog njen bistveni del – in ga torej lahko s pomočjo nove končnice še bolj uveljavite. Ravno tako pride prav, če se vaš blog vsebinsko oddaljuje od ostalih vsebin na strani in bi ju veljalo ločiti.
Seveda pa boste gotovo našli še druge prednosti, ki so specifične in vezane zgolj na vašo spletno stran, zgolj na vaše vsebine ter vaše podjetje.